Butikens köp- och leveransvillkor

Köpvillkor.


Gäller från 130801

Beställare under 18 år ska ha målsmans tillstånd.

I och med att lagt en beställning så har du godkänt Anjalus köpvillkor.

 

Priser & beställningar


Våra priser anges i svenska kronor och moms ingår med 25 %. Vi reserverar oss för eventuella prisändringar. Det finns ingen lägsta köpgräns.

Vi reserverar oss för att artiklar kan ta slut i lager. Finns beställd artikel inte i lager så restnoteras den eller så stryks den från beställningen. Information om detta står med i leveransen.


Frakt


Alla beställningar över 150 kr inom Sverige är fraktfria. Handlar du för en lägre summa så tillkommer en fraktkostnad på 15 kr.

Utanför Sverige men inom Europa tillkommer en fraktkostnad på 30 kr.


Leverans via brev


Beställningarna skickas vanligtvis med bubbelkuvert, eller liten kartong via posten som skickas till din hemadress. Har du lagt en order över 500 kr skickas den oftast med postens skicka lätt och du måste hämta ut din beställning hos ditt ombud för posten.

 

Betalningssätt


Betalning kan göras genom förskotttsbetalning, Klarna Faktura eller genom kortbetalning via internet.

 

Förskottsbetalning


Beställningen skickas när vi ser inbetalningen på vårt Bankgirokonto 5596-2724. Observera att det kan ta upp till tre arbetsdagar innan din betalning syns för oss.


Kortbetalning


Genom DIBS kan ni betala med kort, gäller VISA eller MASTERCARD. Beställningar  skickas inom 1-2 dagar.


Klarna Faktura


Om ni väljer att betala med faktura tillkommer en faktureringsavgift på 25 kr. Beställningar skickas inom 1-2 dagar.

  • Villkor för Klarna
  •  

    Förskottsbetalningar utanför Sverige

    IBAN SE0380000832799747285550


    BIC SWEDSESS

     

    Ångerrätt


    Du har full returrätt inom 14 dagar från det du tagit emot varan, förutsatt att den är oanvänd och oskadad. Du bekostar själv returfrakten. Kontakta oss på kontakt@anjalu.se innan du returnerar varorna.


    Reklamationsvillkor.

    Vid relamation av vara kontakta oss på kontakt@anjalu.se med beskrivning  av orsaken av reklamationen samt ordernummer. Ange alltid namn, adress och ordernummer i reklamationen.

    Vid giltig reklamation ersätter vi fraktavgiften samt ersätter den defekta vara med ny vara. Alternativt återbetalas kostnaden för varan.